ایرنا/با لغو مجدد پروازهای دبی، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی موفق نشدند خود را به بیشکک قرقیزستان برسانند.
مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا درحالی از امروز به میزبانی قرقیزستان آغاز شد و تا دوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد که علیرضا دبیر نتوانست خود را به بیشکک برساند.
رئیس فدراسیون کشتی قصد داشت برای روحیه‌دهی و ایجاد انگیزه در کنار ملی‌پوشان کشتی کشورمان در رقابت‌های حساس کسب سهمیه المپیک حضور داشته باشد. شرکت در مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا دیگر دلیل سفر دبیر به قرقیزستان بود و به همین منظور قرار بود علیرضا دبیر به همراه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان روز پنج‌شنبه راهی بیشکک شوند اما به دلیل لغو مکرر پروازهای دبی، این سفر نیز کنسل شد.
البته دبیر از سه روز پیش چندین بار برای رسیدن به‌موقع به مجمع و مسابقات و حضور در کنار کادرفنی و اعضای تیم ملی تلاش کرد که هر بار با کنسل شدن پرواز دبی مواجه شد.
همین مسئله نیز باعث شد علی روحی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران به نمایندگی از وی در مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا شرکت کند.
این درحالی است که علیرضا دبیر روز گذشته به‌صورت ویدئوکنفرانس با نناد لالوویچ رئیس اتجادیه جهانی کشتی و دولت تورلیخانوف عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و رئیس شورای کشتی آسیا جلسه‌ای برگزار کرد.


 
 
  
  
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید